Leven > Ondernemen > Ondernemen > Overheidsopdrachten

AANMELDING VOOR OVERHEIDSOPDRACHTEN



Twintig procent van de economie is overheidseconomie! Straf, niet? Lokale overheden kunnen dus heel interessante klanten zijn, voor grote én kleine opdrachten, voor kmo's én eenmanszaken.

In dit kader werd door POM West-Vlaanderen, OC West en UNIZO West-Vlaanderen het platform ‘Goed Aanbesteed’ ontwikkeld. Dit platform verzamelt West-Vlaamse overheidsopdrachten en helpt gemeentes om zoveel mogelijk lokaal aan te besteden.

Gemeente Jabbeke registreerde zich ook op het platform als aanbesteder en doet nu een oproep aan de lokale handelaars en bedrijven om zich als leverancier aan te melden.

 HOE KAN IK MIJ AANMELDEN ALS LEVERANCIER? 

Klik HIER om naar het registratieplatform te gaan. Nadat je een account hebt aangemaakt, zal je automatische mails ontvangen van opdrachten die bij jouw activiteiten passen wanneer een aanbesteder jouw bedrijf selecteert. Vervolgens kan je de aanbesteder vragen om het bestek te ontvangen. Opgelet: het blijft de autonome beslissing van elke aanbesteder om zelf te beslissen aan welke geïnteresseerden het bestek bezorgd wordt.

 MEER INFORMATIE? 

Alles is steeds na te lezen op de website van 'Goed Aanbesteed' via www.goedaanbesteed.be. Hier worden ook de meest gestelde vragen beantwoord voor jou.

Heb je nog andere vragen over de tool? Neem dan contact op met goedaanbesteed@unizo.be.

Vragen over overheidsopdrachten uit Gemeente Jabbeke, neem dan contact op via gemeentehuis@jabbeke.be of 050/81 02 11.