LOKAAL BESTUUR JABBEKE WERFT AAN - VACATURE ADJUNCT VAN DE DIRECTEUR VERGUNNINGEN/OMGEVING



Wil je meebouwen aan een beter leefmilieu? Zorg jij mee voor een goede ruimtelijke ordening van de gemeente? Ben je een administratieve duizendpoot? Heb je veel goesting in de begeleiding van bouwheren en architecten? Dan zijn we op zoek naar jou!

WAT GA JIJ DOEN?

Wij verwelkomen graag een gedreven collega die mee bouwt aan een goede ruimtelijke ordening van onze gemeente.

Als adjunct directeur Vergunningen/Omgeving…

  • … ben je het eerste aanspreekpunt voor bezoekers. Je begeleidt hen in hun zoektocht naar informatie, cultuur en ontspanning.
  • … verzorg je de kwalitatieve voorbereiding en de beleidsadvisering van de dossiers inzake ruimtelijke ordening en omgevingsvergunningsaanvragen. Je werkt hiervoor samen met de collega’s binnen het team Omgeving.
  • … maak je gebruik van het intern gegevensbestand, het GIS-systeem en het omgevingsloket bij de uitvoering van je opdrachten.
  • … ben je een aanspreekpunt voor klanten van de dienst omgeving en dus ambassadeur van lokaal bestuur Jabbeke.
  • … sta je in voor een warme, klantgerichte en efficiënte dienstverlening.

WIE ZOEKEN WIJ?

  • Je hebt een masterdiploma, bij voorkeur in het studiegebied architectuur, stedenbouw en ruimtelijke planning, rechten of bestuurskunde of publiek management.
  • Heb je een bachelordiploma én 2 jaar beroepsrelevante ervaring in een gelijkaardige functie? Als je slaagt in een capaciteitstest, kan je toegelaten worden tot de selectieprocedure.
  • Je hebt een goede kennis van omgevingsrecht en ruimtelijke ordening.
  • Je bent een echte teamspeler, enthousiast en positief ingesteld.
  • Een correcte service bieden, daar haal jij energie uit. Het halen van deadlines en doelstellingen? Een kolfje naar jouw hand.
  • Administratie zit jou echt in de vingers. MS Office kent voor jou (bijna) geen geheimen meer.
  • Discreet, nauwgezet, met zin voor verantwoordelijkheid… dat ben jij ten voeten uit.
  • Je weet van aanpakken, gaat grondig en vernieuwend tewerk. Je kan net dat stapje verder gaan om tot een oplossing te komen.
  • Je hebt een rijbewijs B.

ONZE TROEVEN ALS WERKGEVER

  • Een boeiende job in een bruisende organisatie met een aangenaam werkkader, in het centrum van Jabbeke.
  • Een voltijds contract voor onbepaalde duur - wervingsreserve van 2 jaar.
  • Een loon volgens barema met erkenning van jouw anciënniteit in categorie A1a-A3a (bruto tussen €3.641 en €6.405). Een loonsimulatie kan je bekomen via personeelsdienst@jabbeke.be.
  • Een interessant pakket extralegale voordelen:
    • maaltijdcheques van 8 euro
    • vakantiegeld
    • haard- en standplaatstoelage
    • ecocheques (240 euro)
    • eindejaarstoelage
    • vergoeding woon-werkverkeer (fietsvergoeding, openbaar vervoer, andere)
    • korting gemeentelijke kinderopvang
  • 35 vakantiedagen (op basis van prestaties van het lopende jaar) en 4 bijkomende feestdagen (11 juli, 2 november, 15 november en 26 december)
  • Je krijgt de kans opleidingen te volgen, jezelf te ontwikkelen en te groeien in je job.
  • Er is ruim gelegenheid om je collega’s te leren kennen, bij de lunch in een leuk kader, Jabbeke on Tour voor nieuwe collega’s, het personeelsfeest en andere leuke activiteiten.

SELECTIEPROCEDURE

De selectie bestaat uit een schriftelijk en mondeling gedeelte en een assessment.

Voor kandidaten met een bachelordiploma en 2 jaar relevante werkervaring, wordt ook een capaciteitstest op het niveau van de functie voorzien.

Preselectie:

Als er zich meer dan 10 kandidaten aanbieden, wordt een voorafgaande selectie gemaakt op basis van een screening van het CV en de motivatiebrief.

In de motivatiebrief kun je aangeven waarom je voor deze functie solliciteert, waarom je graag zou willen werken als adjunct van de directeur Vergunningen/Omgeving bij Gemeente Jabbeke.

Tijdens de CV-screening wordt er geoordeeld op basis van het CV. Wees concreet en vergeet niet om bij jouw werkervaring de periodes, functietitels, werkgevers en een korte omschrijving van je takenpakket te vermelden. Er wordt onder meer rekening gehouden met relevante werkervaring, studies, stages, studentenjobs…

HEB JE INTERESSE?

Zin om je vast te bijten in deze nieuwe uitdaging? Solliciteren kan tot en met 24 september 2023. Richt een e-mail aan gemeentehuis@jabbeke.be met volgende documenten:

  • motivatiebrief en uitgebreid CV
  • kopie van je diploma (en eventueel bewijs van relevante ervaring)
  • een recent en gunstig uittreksel uit het strafregister

DATA SELECTIE

  • Capaciteitstest: 26, 27 of 28 september 2023
  • Schriftelijke proef: donderdagvoormiddag 5 oktober 2023
  • Mondelinge proef: donderdagnamiddag 5 oktober 2023
  • Assessment proef: 11 oktober 2023

WIL JE GRAAG NOG MEER INFO?

Raadpleeg de uitgebreide functiebeschrijving via deze link.

Heb je nog vragen of wil je een loonsimulatie, neem dan contact met de personeelsdienst op het nummer 050 810 157 of 050 810 152 of via personeelsdienst@jabbeke.be.

Voor vragen over de inhoud van de functie kan je terecht bij Goele Brouckaert, algemeen directeur (050 810 220) of bij Nikolaas Croene, dienst Omgeving (050 810 133).

Download HIER de infobrochure van deze vacature.

We kijken er naar uit jou te ontmoeten en al jouw vragen te beantwoorden



Nieuws /