VACATURE STAFMEDEWERKER OMGEVING (RUIMTELIJKE ORDENING - OPENBAAR DOMEIN EN MOBILITEIT)




Lokaal bestuur Jabbeke is op zoek naar een stafmedewerker omgeving (voltijds - niveau A) voor een tijdelijke opdracht.

Takenpakket


  • Als stafmedewerker omgeving verzorg je de administratieve en ruimtelijke voorbereiding en afwerking van de dossiers inzake ruimtelijke ordening en omgevingsvergunningsaanvragen. Je werkt hiervoor samen met de collega’s binnen het team leefmilieu.
  • Daarnaast geef je ook vooradviezen, doe je technisch en juridisch onderzoek en verzorg je de communicatie rond meldingen en verzoeken van inwoners inzake het openbaar domein.
  • Je doet administratief voorbereidend onderzoek rond mobiliteitsdossiers.
  • Als projectverantwoordelijke volg je een aantal gemeentelijke infrastructuurwerken op.
  • Bij de uitvoering van je opdrachten maak je gebruik van het intern gegevensbestand, het GIS-systeem en het omgevingsloket.

Wie zoeken we?


  • Je hebt een masterdiploma, bij voorkeur in een studierichting die aansluit bij de functie, zoals architectuur, stedenbouw en ruimtelijke planning of rechten.
  • Je hebt bij voorkeur relevante werkervaring inzake ruimtelijke ordening en bent vertrouwd met de procedures inzake omgevingsvergunningsaanvragen.
  • Je kunt dossiers adequaat behandelen op technisch, administratief en juridisch vlak. De kern van de opdracht is vooral de bekwaamheid om behoorlijk schriftelijk te rapporteren en te motiveren.
  • Je bent vertrouwd met de relevante wetgeving inzake omgevingsrecht en hebt bij voorkeur ook notities van vastgoedrecht, wetgeving inzake overheidsopdrachten en algemeen burgerlijk recht.
  • Je streeft een optimale dienstverlening na en bent steeds discreet, loyaal en integer t.a.v. zowel het bestuur, je collega's als de burger. Een goede samenwerking binnen het team draag je hoog in het vaandel.
  • Je bent stipt, communicatief en stressbestendig.
  • Je hebt een rijbewijs B.
  • Je kunt snel in dienst komen.

Wat bieden wij aan?


  • Een uitdagende job met een ruime verantwoordelijkheid in een gedreven team.
  • Voltijdse contractuele tewerkstelling (38 uur) voor ondersteuning van het team omgevingsambtenaren.
  • Marktconforme verloning volgens de salarisschaal A1a-A3a
  • Voor de bepaling van je loon houden we rekening met je anciënniteit. Ervaring bij de overheid wordt volledig overgenomen. Relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige wordt volledig meegenomen, andere ervaring tot 6 jaar.
  • Aanvullende voordelen: maaltijdcheques 8 euro - 35 vakantiedagen (op basis van prestaties van het lopende jaar) - vergoeding woon-werkverkeer (fietsvergoeding – openbaar vervoer – andere) - vakantiegeld, ecocheques, eindejaarstoelage, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen …

HOE SOLLICITEREN ?


Richt je motivatiebrief met uitgebreid cv en het gevraagde diploma via e-mail aan gemeentehuis@jabbeke.be.

Verdere info kun je bekomen bij de Goele Brouckaert, directeur (tel. 050 810 220) of bij de personeelsdienst via 050/81 01 52 of personeelsdienst@jabbeke.be.

Verdere info kun je bekomen bij de personeelsdienst via 050/81 01 57 of via personeelsdienst@jabbeke.be.



(laatst gewijzigd:30/09/2021)
Nieuws /