VACATURE OMGEVINGSAMBTENAAR (RUIMTELIJKE ORDENING)



Lokaal bestuur Jabbeke is op zoek naar een omgevingsambtenaar zich vooral toelegt op omgevingsvergunningsaanvragen voor stedenbouwkundige handelingen.

Takenpakket


  • Als omgevingsambtenaar verzorg je de administratieve en ruimtelijke voorbereiding en afwerking van de dossiers inzake ruimtelijke ordening en omgevingsvergunningsaanvragen. Je werkt hiervoor samen met de collega’s binnen het team leefmilieu.
  • Als projectverantwoordelijke volg je een aantal gemeentelijke infrastructuurwerken op
  • Bij de uitvoering van je opdrachten maak je gebruik van het intern gegevensbestand, het GIS-systeem en het omgevingsloket.

Wie zoeken we?


  • Je hebt een masterdiploma, bij voorkeur in een studierichting die aansluit bij de functie, zoals architectuur, stedenbouw en ruimtelijke planning of rechten.
  • Heb je een bachelordiploma, maar relevante ervaring, dan kom je ook in aanmerking.
  • Je hebt bij voorkeur relevante werkervaring inzake ruimtelijke ordening en bent vertrouwd met de procedures inzake omgevingsvergunningsaanvragen.
  • Je kunt dossiers adequaat behandelen op technisch, administratief en juridisch vlak. De kern van de opdracht is vooral de bekwaamheid om behoorlijk schriftelijk te rapporteren en te motiveren.
  • Je bent vertrouwd met de relevante wetgeving inzake omgevingsrecht en hebt bij voorkeur ook notities van vastgoedrecht, wetgeving inzake overheidsopdrachten en algemeen burgerlijk recht.
  • Je streeft een optimale dienstverlening na en bent steeds discreet, loyaal en integer t.a.v. zowel het bestuur, je collega's als de burger. Een goede samenwerking binnen het team draag je hoog in het vaandel.
  • Je bent stipt, communicatief en stressbestendig.
  • Je hebt een rijbewijs B.
  • Je kunt snel in dienst komen.

Wat bieden wij aan?


  • Een uitdagende job met een ruime verantwoordelijkheid in een gedreven team.
  • Voltijdse contractuele tewerkstelling (38 uur) voor ondersteuning van het team omgevingsambtenaren.
  • Marktconforme verloning volgens de salarisschaal gekoppeld aan de aanstelling op A- of B-niveau
  • Voor de bepaling van je loon houden we rekening met je anciënniteit. Ervaring bij de overheid wordt volledig overgenomen. Relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige wordt volledig meegenomen, andere ervaring tot 6 jaar.
  • Aanvullende voordelen: maaltijdcheques 8 euro - 35 vakantiedagen (op basis van prestaties van het lopende jaar) - vergoeding woon-werkverkeer (fietsvergoeding – openbaar vervoer – andere) - vakantiegeld, ecocheques, eindejaarstoelage, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen …

HOE SOLLICITEREN ?


Richt je motivatiebrief met uitgebreid cv en het gevraagde diploma via e-mail aan personeelsdienst@jabbeke.be.

Verdere info kun je bekomen bij Goele Brouckaert, algemeen directeur (tel. 050 810 220) of bij de personeelsdienst via 050/81 01 52 of personeelsdienst@jabbeke.be.



Nieuws /