WOONPUNT OPENT VANAF 1 OKTOBER OPNIEUW LOKET JABBEKE




Vanaf september 2017 opende Woonpunt een loket in Jabbeke. De gemeente Jabbeke sloot hiervoor een samenwerkingsovereenkomst af met Woonpunt. De intergemeentelijke dienst Woonpunt bestaat al sinds 2010 in Gistel, Ichtegem en Oudenburg.

Het loket in het gemeentehuis van Jabbeke is vanaf 1 oktober opnieuw wekelijks op maandag en dinsdag open van 8u30 tot 12u. Het loket is telefonisch bereikbaar via 059/34 22 70. Wanneer tijdens het eerste contact (telefonisch, mail of op het loket) blijkt dat de vraag te ruim is om te bespreken op het open loket, dan worden inwoners uitgenodigd op afspraak. Dit kan bijvoorbeeld gaan over een inschrijving voor een sociale huurwoning of een complexe premie-aanvraag. Tijdens het eerste contactmoment worden inwoners wel al ingelicht over het verdere verloop van de procedure en wordt er overlopen welke documenten ze best meebrengen op de afspraak.

Woonpunt is er voor inwoners of toekomstige inwoners, huurders en verhuurders, eigenaars en aannemers. Je kunt er terecht met alle vragen over wonen: op welke premies heb je recht, hoe vul je een premie-aanvraag in, hoe de kwaliteit van je huis verbeteren, hoe je in te schrijven als kandidaat-huurder voor een sociale woning, hoe de zoektocht te starten naar een huurwoning, Of heb je vragen over je huurcontract? Je hebt een hoog energieverbruik en je kent de oorzaak niet? Je wil overstappen naar een goedkopere energieleverancier? Met deze en andere vragen over wonen en energie kun je bij Woonpunt terecht voor advies en begeleiding.

Wil je meer weten over Woonpunt ? Surf naar www.woonpuntinfo.be en www.facebook.be/woonpuntinfo. Met vragen kan je terecht op 059/34 22 70 en loket@woonpuntinfo.be.

woonpunt



(laatst gewijzigd:19-9-2022)
Nieuws /